
Din păcate, noua rută nu este (încă?) foarte populară, în avionul cu care zbor eu sunt ocupate cel mult 40% dintre locuri (foto jos). Citisem undeva că pentru zborurile scurt-curier e nevoie de minimum 70% pentru ca ruta să fie profitabilă. Combinată și cu faptul că la întoarcere au renunțat complet la zbor și ne-au pasat către Aeroflot, e evident ca momentan nu e o idee strălucită pentru Tarom. Bine, numai compania asta putea sa aibă ghinionul reintroducerii rutei spre Moscova fix în perioada în care rușii sunt aproape în război. E posibil să contribuie și faptul ca la Moscova e încă frig și nu se înghesuie lumea, nu știu.
Un capitol la care Tarom a stat mereu bine în comparație cu marile companii aeriene din Europa este cel al mâncării oferite pasagerilor la clasa economy. Chiar dacă nu variază foarte mult (am mâncat același lucru la Tarom și acum vreo doi ani), meniul a fost foarte ok. Oricum, mult mai bine decât mizeria de sandviș de la Lufthansa sau melcul cu nucă tare ca piatra pe care ți-l aruncă în față fetele de la Austrian. Deși nu se poate compara cu ceea ce oferă Turkish, ai noștri rămân în top pe undeva la capitolul ăsta. Am avut un fel de pui cu smântână și ciuperci, piure de cartofi, morcovi…baby?!? și mazare. Pâine proaspătă, unt și o brioșă cu ciocolată. De băut cola și cafea solubilă Jacobs, acest ultim amănunt fiind un minus uriaș.




[…] lei cu Tarom. Pentru cei 83 de lei în plus aveți o masă caldă la bord, răcoritoare și cafea (vezi foto cu meniu pe cursă Tarom) plus bagaj de cală gratis. Aici nu merită low-costul. Dar în cazul unui drum la Paris, […]