web analytics
Fotbal intern

Steaua a semnat cu Kia și ascunde sponsorul de presă

Ce se petrece la Steaua în relația cu partenerii comerciali nu e nou, dar e de un penibil care nu încetează să mă amuze. Oamenii de acolo au făcut, de-a lungul timpului, toate eforturile pentru a se asigura că aduc zero câștiguri sponsorilor și că vor fi în vecii vecilor dependenți de Gigi Becali. Începând de la energizantul care era ignorat de jucătorii ce beau Red Bull, trecând prin faptul că Domo apărea pe tricouri și Steaua nu dădea măcar un comunicat să anunțe colaborarea și terminând cu faptul că sponsorul principal City Insurance a fost prezentat pe site la capitolul ”în altă ordine de idei”. Oamenii sunt zero, morți în cadă, n-au noțiuni elementare în domeniul ăsta și sunt lemne în a specula potențialul uriaș pe care, surprinzător, încă-l mai are numele Steaua.

Ultimul exemplu, parteneriatul cu Kia Motors, e de râs. Pentru un motiv care mă depășește, deși e posibil să fie vreo prietenie la mijloc, Kia a ales să plătească 800.000 (!?!) de euro pe an ca să se asocieze cu Steaua. Adică să dea o căruță de bani pentru a se folosi de imaginea clubului în a-și promova imaginea. Ce face Steaua? Îi ia banii lu’ domnul Kia și nu cheamă pe nimeni din presă la acțiunea în care fotbaliștii și cei din staff merg să își ridice mașinile de la dealer!!!!

Cum, mă? Da! Deci oamenii ăia plătesc o grămadă de bani, mai dau și zeci de mașini moca, iar Steaua nu cheamă presa atunci când se duce să ridice bunătățile. Practic, îi ascund pe ăia de la Kia de presă lucru care mi se pare absolut GENIAL! Ce nevoie are Kia de expunere? Îi știe lumea deja! 🙂

foto: FC FCSB

foto: FC FCSB

Un comentariu

  • nu m-am uitata la meciurile stelei, dar cred ca KIA nici macar nu apare pe tricouri. In cazul asta, nu e explus ca suma sa fie de fapt alteva, dar mascat drept sponsorizare

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.