UPDATE: Samsung România știe că are o problemă, dar nu face nimic în sensul ăsta! În sesiunea de live chat pe site-ul Samsung România am discutat cu operatorul Damian care, printre altele, mi-a zis că:
Pentru a remedia aceasta situatie, va sugerez sa contactati un alt centru Samsung, ne pare rau pentru acest inconvenient dar va asigur ca Samsung lucreaza la un nou soft care este dedicat sa remedieze aceasta situatie.
Pana se lanseaza un nou update, se poate remedia aceasta situatie prin reinstalarea unei alte versiuni de lollipop.
Downgrade nu se mai face la service, este informatie venita de la Samsung Korea.
Sunt încă șocat de ceea ce am pățit azi, 3 septembrie 2015. Știți problema mea cu Samsungul S5 4G+ care are probleme cu noul Android, da? Ei bine, pentru că telefonul merge în continuare prost am ales să merg la un service Samsung pentru a rezolva cumva problema. La ora 11:00 eram pe strada Nicolae Caramfil, acolo unde au sediu. Vă redau cât pot de fidel dialogul cu cele două domnișoare de la recepție clienți:
Bună ziua! Am o problemă cu telefonul. (Îi explic problema)
Bună ziua! Și cum doriți să procedați?
Păi, ce se poate face? Care îmi sunt variantele?
Vă fac intrare în service și o să îl ia un tehnician să se uite pe el. O să ștergem tot de pe telefon și va fi instalat din nou Androidul 5.0.2.
Am făcut și eu lucrul ăsta și degeaba.
Probabil nu ați făcut-o bine. Trebuie să îl oprim în service și îi va face tehnicianul o resoftare.
Domnișoara, aș vrea să revin la Android 4.4.4, varianta cu care a venit telefonul și care funcționa perfect.
Îmi pare rău, nu se poate!
Cum nu se poate? Am un prieten care a venit la dvs. cu același model de telefon și aceeași problema, iar asta a fost singura soluție pe care i-ați oferit-o.
Nu mai putem face asta, îmi pare rău.
Păi lui de ce i-ați făcut-o?
Înainte se putea, acum nu se mai poate.
Înainte când? El a fost la dvs. acum 2 saptamani!
Da, de 2 săptămâni nu se mai poate.
(rămân rar fără cuvinte, dar acum eram în momentul în care nu știam ce să mai fac. Domnișoara nici nu se uita la mine, parcă aștepta să plec, să nu o mai bat la cap)
Și eu ce fac acum? Rămân cu un telefon lansat în urmă cu 10 luni care nu mai poate fi folosit?
Repet: puteți să îl lăsați să îi facem intrare în service și să încercăm să îi facem o resoftare.
Și dacă nu pot face asta, ce varianta am?
Nu mai există o altă variantă!
Cam așa mă tratează Samsung pe mine, client de telefon care în momentul lansării (adică acum 10 LUNI!!!) costa vreo 2500 de lei! Tot scot în evidență faptul că a fost scump pentru a sublinia ridicolul situației: ei au scos un telefon scump care la 8 luni de la lansarea mondială a primit un update de Android care îl face aproape inutilizabil! Problema a fost recunoscută și pe plan mondial, dar și la noi. Prietenul de care vă spuneam a fost tratat omenește la Samsung, i-au făcut downgrade la Android 4.4.4. Cum îți poți permite să lași să iasă din service-ul tău un client cu un telefon nou care nu funcționează? Nu-ți pasă deloc că îți face reclamă proastă brandului?
Cam asta e. Ai cumpărat telefonul și ai luat țeapă! Ce dacă nu mai merge la nici un an după lansare? Ia-ți S6 dacă vrei telefon care să meargă! Suntem Samsung România și nu ne pasă de clienții săraci care nu au ultimul model lansat.
Cel mai tare lucru e că problema asta e cunoscută în toată lumea, însă în România nu se scrie nimic. Jurnaliștii din presa de specialitate nu tastează o literă pe subiect, doar Samsung oferă lansări șmechere, excursii în străinătate și publicitate în mizeriile pentru care ei lucrează. Și gata, am terminat discuția!
În momentul ăsta nu mai vreau să îmi fie reparat telefonul. Vreau doar să fac problema cât mai mult cunoscută, apoi să îl sparg, eventual în fața magazinului Samsung. După care să mă duc să îmi cumpăr un iPhone 6!
Un prieten a fost cu o tableta Samsung Galaxy Tab 2 care era intro bucla de restart si dupa constatare i-au zis ca trebuie schimbata placa de baza si costa vreo 700 de lei. Odata ajunsa la mine tableta, i-am dat flash la un firmware original si a mers fara nicio problema. Cine stie cate astfel de cazuri de oameni necunoscatori care isi iau astfel de tepe.
Macar i-au propus ceva concret. mie nici atat
Insista la Samsung Romania pe toate canalele social media. Insista mult, 2-3 saptamani, pana iti rezolva problema. E inadmisibil sa ne comportam ca niste oi in calea companiilor astora.
Iti recomand o vizita pe xda-developers
am mai auzit asta, dar nu stiu ce inseamna. ce inseamna?
Pai asta e, ca nu te ajuta decat o eventuala decizie de la Samsung Coreea. La ei trebuie sa insisti, de ce nu faci uz de statutul tau de persoana publica?
Si eu sunt persoana publica? :))
reclamatii la ANPC, scrisoare in Coreea si aia e 🙂
Sigur, fac toate astea. Dar cu ce ma ajuta, concret? Cu ce ma aleg? Raman cu telefonul inutilizabil?