Marc Marquez e la alt nivel. Sigur, Honda are marfă bună sezonul ăsta, dar și el e la un nivel pe care nimeni nu îl poate atinge acum. Partea proastă e că până acum nu prea l-am văzut să se străduiască, el obține victoriile astea cât se poate de lejer.
Îmi pare super rău de Dovizioso, singurul om pe care îl vedeam cu șanse reale în acest sezon în lupta cu Marquez. Dar când cazi două GP-uri la rând, e imposibil să mai contezi. Oricum, îmi pare rău.
Valentino Rossi face minuni în lunile astea. Ca să ne înțelegem, nivelul motocicletei Yamaha de uzină este unul scăzut rău, oamenii sunt în cap, uitați-vă la Vinales. Să obții locul trei într-o cursă în care temperatura îți ”ucide” motocicleta, abia asta mi se pare minune demnă de Doctor. Dar în ritmul ăsta, Yamaha poate să închidă porțile de pe acum, n-au nicio șansă.
Jorge Lorenzo e, de departe, cel mai nesuferit pilot din istoria recentă a MotoGP-ului. Dar ce pățește acum la Ducati e de-a dreptul trist. Degeaba sprintează el în primele tururi, degeaba e acolo în start de cursă, e ceva cât se poate de greșit în chimia lui cu motocicleta, de la mijlocul cursei înspre final el nu mai contează, l-ar umili și cei din Romanian Superbike.
Desigur, de remarcat și ceea ce a obținut Petrucci, locul doi pentru el incredibil.
Pe Marc l-ai intrebat daca FCSB e Steaua?
Zarco tot pe Yamaha merge si zboara pe langa Rossi si Viniales. A stai ca am uitat acum vine scuza ca nu e Yamaha de uzina. Honda e asa de buna incat in afara de Marquez nici unu nu scoate mare lucru cu aceasta moticicleta.
E diferenta intre uzina si client. La uzina nu merge sa rulezi cu compromisuri, ei au si alte indatoriri. nu e chiar atat de simplu, Rossi si Vinales nu se pot intoarce.
Comentatorii englezi au zis de la începutul cursei că va câștiga fără probleme chiar cu hardul pe spate.Ps. L-au ridicat în slăvi pe Cal, cică a stat noaptea prin spitale,au fost curse super si la clasele mici.