De fapt ei l-au reparat în doar câteva minute, dacă e să mă iau după sms-urile pe care le-au trimis. La ora 14:46 au preluat produsul, la ora 15:53 mi-au zis că au ”demarat procesul de soluționare” și la ora 15:56 am primis sms cum că ”fișa de service este finalizată cu statusul: reparat”.
Acum ideea. Am scris zilele trecute că mi-a decedat televizorul, motiv pentru care am tot primit sfaturi cu privire la potențiale locuri în care poate fi reparat. Am încercat să sun la niște service-uri, dar n-am ajuns pentru că două erau în Militari, departe, iar unul mi-a zis că mă costă să-l desfacă, citez, ”vreo sută de lei, că mănâncă timp”. Am prospectat piața de televizoare noi, am pus în favorite câteva, așa că așteptam Black Friday.
Însă, pentru că a fost în recomandările pe care le-am primit când am scris textul, am zis să apelez și la Depanero. Să apelez pentru că, citez din nou, ”sunt buni pe televizoare”. Și a fost așa:
- ora 11: am vorbit la telefon cu un nene de la Depanero, i-am dat adresa, i-am spus ce are televizorul, iar el mi-a zis că trimite pe cineva să îl ia
- ora 12: a venit un nene care mi-a luat agregatul, l-a băgat în dubă și a plecat.
- ora 15: au început să curgă sms-urile despre care v-am zis mai sus.
- ora 16: m-a sunat primul nene care mi-a zis că a fost reparat, mi-a zis care a fost problema, ceva cu backlight nu știu cum, mi-a spus că în scurt timp vine cineva să mi-l aducă
- ora 17: m-a sunat un alt nene care mi-a zis că e în fața blocului. Am coborât, am luat televizorul, merge.
Morala 1: am fost aproape rău să îl arunc, toată lumea mi-a spus că dacă se strică televizoarele astea sunt imposibil de reparat
Morala 2: Depanero funcționează excelent pentru cei ca mine. Nu îmi place să stau la cozi, să interacționez cu angajați plictisiți sau meșteri țepari. Totul e fluid, telefoane, sms-uri și livrare acasă.
Morala 3: O să renunț la prejudecăți și o să filtrez mai bine informațiile de pe net. Depanero rulz în cazul ăsta, rulz big time!
Am lucrat la ei,pe televizoare sunt nr1 :)) dar altceva nu ti recomand sa trimiti la ei.
Scutaniule, acum iei bani si de la Depanero? Nu e suficient ca te plateste Ana Maria Prodan?! ?
Felicitari!. Eu am doar experiente horror cu ei!!!
De exemplu?
1.Blender stricat. Ii sun, zic ca trebuie sa-l duc eu. Ok. Tinut o saptamana, il repara. Apare pe fisa aia scris “motor schimbat”.
2. Il aduc acasa, merge 2 zile se strica. Repetam ciclul de la punctul 1. Doar ca nu mai scrie pe el nimic.
Intreb ce au facut – cica nimic caci merge. Ok, facem proba… nu merge. Baietii dau din colt in colt, se scuza, se acuza, reveniti maine ne cerem scuze bla-bla.
Revin – cica nu mai au ce sa-i faca.
Nu contest ca nu mai au ce sa faca, logic, aparatele mor si ele dar 15 zile pt un amarat de blender?
Da. Just
Mie Depanero mi-a “reparat” Moto 360-ul în vreo 3-4 zile. Avea o dungă verticală pe ecran. Acum are una circulară. Mi-au înlocuit display-ul cu unul second sau stricat din fabricație. Ce-i drept, se vede greu. Totuși, nu e nou, so..
pai e vina ta ca ai lasat-o asa, nu mai acceptati lucrurile astea
N-o las așa, asta s-a întâmplat săptămâna asta, luni. Mâine dau rr
Misto “activare”:)
Ah, deci am inventat povestea? :))
N-am spus ca e inventata, am spus ca e misto cu totul.A generat engagement si inainte si dupa, deci e construita bine.N-am venit aici pe hatereala:)
Cat a costat?