Știți problema mea cu Fan Courier? Am trimis o pereche de ghete unui copil din campania ”Ajută-i să crească!”, am plătit transportul, însă ghetele au revenit în București. Nu la mine, pentru că ar trebui să le plătesc și transportul retur ca să le iau. Evident, am cerut explicații și am primit o serie de minciuni cum rar am văzut. Să le luăm pe rând:
1. Prima minciună, aia oficială, a fost că ”adresa este imposibil de găsit”. Ei bine, pe aia le-am demondat-o ușor. Adresa e accesibilă, în Google Maps o poți pune și te duce la poarta copilului.
2. A doua minciună, după ce am trimis mail de plângere, a fost ”destinatarul nu a fost găsit”. Bullshit, mama copilului e mereu acasă, plus că nici băiatul și nici eu, expeditorul, n-am fost sunați din cauza asta. În plus, curierul e obligat să se ducă de trei ori la adresă în caz că nu găsește oamenii, n-a fost cazul la ei.
3. A treia și ultima e cea mai tare. Sunt convins că nu e minciună, e adevărul care vine după ce au încercat să își acopere prostiile. O doamnă de la PR-ul Fan Courier mi-a zis așa: ”Din ce am aflat de la colegii mei din Brasov, adresa destinatarului este intr-o zona in care am avut ceva probleme, curieri agresati, furt din masina, etc. Este posibil ca acesta sa fie motivul pentru care nu a fost facuta livrarea”. Cum? Da! Fan Courier mi-a luat banii, a dus coletul la Brașov, curierul de acolo n-a avut curaj să îl livreze (!?!?!!), l-au pus înapoi spre București și mi-au cerut bani în plus.
Și atât! Aia e, habar nu am unde e coletul meu acum, cică nu mai e în depozit. Voi vă dați seama în ce țară trăim dacă ei își permit să facă așa ceva? Să nu ducă un colet pentru care plătesc, ba chiar să mă taxeze și pentru retur, totul în condițiile în care din vina lor n-a ajuns. Aia cu zona periculoasă e absolut genială! Eu am fost acolo cu prietenii care mă ajută la campanie. Eram într-o mașină de 80.000 de euro și aveam la noi aparatură foto de vreo 7000 de euro. Și ce să vezi? Nu ne-a tâlhărit nimeni! Șocant, nu?!
Analizați un pic situația să vedeți cât de absurd e. Și cât de absurd e ca rezolvarea lor să fie, abia după ce protestez, soluția de tipul: ”Bine, nu vă mai taxăm pentru transportul retur, veniți și luați-vă coletul din depozitul din Pipera”.
Neculai Alexandru, ACS Kids Tâmpa / foto: Mihai Birău
Eu sunt din Piatra Neamt si am contract cu cei de la Fan Courier dar intr-o saptamana am expediat doua colete fragile, cu mentiunea „atentie fragil”, bine ambalate, repet, bine si responsabil ambalate, unul la Cluj si altul la Bucuresti si ambele au ajuns deteriorate, parca intentionat trantite si evident, compromise. Sunt ucigasii comertului online. Degeaba stabilesti bune relatii cu agentul de zona daca ceilalti oameni din retea sunt praf. Pierdere de timp si de bani. Va garantez ca Posta Romana este mult mai serioasa.
Pur si simplu angajatii hotarasc dupa placul lor daca iti ia sau nu coletul. Online nu e nici o sansa sa faci comanda, angajati cu maxim 4 clase te suna sa-ti spuna ca nu pot sa-ti ia coletul. La sediu cand m-am dus sa pun coletul mi-au spus ca nu pot sa trimit o bicicleta. Mentionez ca am primit 3 biciclete prin ei.
Niste ordinari.
Probabil copilul sta la tara si avea pus pe gard : “Atentie , caine rau”
esec total , imi pare faorte rau !!
Cel mai de rahat serviciu de curierat. Sper să dispară în curând. De fiecare dată am avut probleme cu ei. În momentul de față am de 7 zile un colet în depozitul curierului. Pierd bani din cauza lor în fiecare zi pentru că ceea ce am comandat sunt niște piese și mă ține cu lucrarea neterminată. Nu am ales eu livrarea prin curier. Nu e prima dată când am probleme cu livrarea de la ei. Cel mai prost serviciu de curierat ever. Niciodată nu. Avut probleme cu GLS Sameday Cargus DPD. Însă cu acest rahat de serviciu intitulat Fan Courier avut probleme mereu. Odată a trebuit sa fac 130km dus întors pentru un colet pentru că eram în afara ariei de acoperire … Deșii transportul a fost plătit integral mi-au zis că o să mi-l trimită când o să aibe drum pe traseu. Deșii zi de zi vin pe rută. Niște nesimțiți. Toate aceste lucruri se întâmplă la Bistrița dar sunt convins că nu numai.
Asa este fan courier este cea mai aroganta firma de curierat….. Ar trebui sa renuntam la ei si sa trimitem prin alte firme,noi toti care am patito si cei care aud sa creada si sa nu pateasca la fel!!!!Sa_i lasam someri……..
Am contract cu Fan Courier de 4 ani. Am avut probleme cu ei non stop. Curierii care se rasteau la clienți, intervale nerespectate, scuze nesimțite:” masina a fost supraincarcata” nu s-a putut face livrarea… coduri puse aiurea in aplicatie samd.
Si totuși, este o firma cu tradiție in care clienții au încredere asa ca nu putem renunta la serviciile lor
Vina este in totalitate a agentului care a preluat coletul sa il livreze. Eu am contract cu Fan Courier si nu am probleme cu serviciile lor ci cu unii angajati care nu ai chef sa isi faca treaba uneori. Totul tine de oameni in orice situatie. Cere numele agentului si fa reclamație direct pentru el ca nu a livrat coletul. Dacă un colet nu e livrat din vina lor trebuie sa suporte costul transportului tur-retur conform legii. Cand trimiți email cu reclamația adauga in cc protectia consumatorului. Baftă si felicitări pentru acțiunile tale .
ANPC ?
Fan Curier de Romania.
Dupa articolul asta sigur o sa zboare cineva .
Romania…
cele mai proaste servicii de curierat in Romania sunt la Fan Curier si la Posta Romana…..
pai si alea bune care sunt
Nu stiu daca sunt :))