Clientul român trebuie să aibă mai multe pretenții atunci când plătește un serviciu. Mai ales în clipa în care prestatorul e nesimțit.
[București, ora 09:53]
– Bună ziua, v-am adus coletul, sunteți la adresă?
– Bună ziua, nu sunt! Puteați să mă sunați înainte, vă spuneam să nu veniți degeaba atât de devreme. În SMS scrie că între 10 și 13, puteam stabili de comun acord o oră.
– Să ziceți mersi că am venit așa târziu, de obicei vin pe zonă mai devreme, la 9, 9:30.
– ?!?!?!
– Când vă găsesc?
– Nu vă mai întoarceți azi? Ajung repede, într-o oră.
– A, nu! Nu mă mai întorc. O să vin mâine din nou să vi-l aduc.
– Mâine vom avea aceeași problemă. Nici mâine nu am să fiu acolo atât de devreme.
– Tot la 9:30-10:00 am să vin.
– Nu o să îl pot ridica.
– Asta e, vă sun mâine!
Sigur, poate îmi scapă mie ceva, dar mă gândesc că un curier trebuie să dea dovadă de mai multă flexibilitate, mai ales când primește 20 de lei ca să transporte un pachet. Că dacă era pe ore fixe îl puneam pe maxi-taxi sau la locomotivă, ca pe vremuri.
Problema mea nu e foarte mare, cumpăr produsele din altă parte și gata. Problema e a celor de la magazin, cei care lucrează cu nesimțiți și de la care eu nu voi mai cumpăra vreodată pentru că știu că au probleme cu livrarea. Ei au produse mișto, s-au mișcat impecabil, dar sunt sabotați de firma de curierat.
Asta e deja un caz general la noi. Plecand de la CFR si pana la firmele de curierat, suntem o natie proasta facuta gramada, habar nu avem ce inseamna relatii cu clientii. Mai sa ne omoare de fiecare data, suntem un deranj ptr ei pe banii nostrii, eventual sa le zicem merci ca ne ajuta.
Cea mai cea faza mi s-a intamplat odata la un ghiseu CFR unde mi s-a reprosat ca de ce nu am bani ficsi domne’ :)) Imi venea sa-i dau cu ceva in cap direct.
e clar Cargus Urgent. Exact aceeasi explicatie mi au dat- o si mie.
DPD?
N-as mai zice, ca m-am saturat sa para ca le vanez. Dar nu le mai sufar incompetenta pe banii mei.
I feel you, brother!