web analytics
Diverse

ProSport duce interacțiunea cu cititorii la un alt nivel. Jurnaliștii au conturile de Facebook și Twitter la vedere

scutariu_prosport

În ultimii ani, la ProSport au fost făcute încercări repetate pentru a mări gradul de interacțiune cu publicul, cu oamenii care ne citesc. Fiecare ședință importantă la care am participat a avut pe ordinea de zi subiectul ăsta, iar rezultatele încep să apară.

Prima fază este cea care se poate observa deja pe site. Autorul fiecărui articol se prezintă cititorilor, undeva imediat sub poza principală, cu numele, poza, mailul și datele de contact de pe principalele rețele de socializare, așa cum se vede în poza de mai sus. Astfel putem discuta subiectele care apar în ProSport și dincolo de rubrica de comentarii.

E doar prima dintr-o serie de astfel de măsuri menite să sporească interacțiunea cu publicul. Vor urma și altele, nu le pot dezvălui acum, însă publicul fidel o să fie din ce în ce mai implicat în modelarea subiectelor care apar în ProSport.

3 comentarii

  • Intr-o societate normala este extraordinar! Dar o sa vezi cand o sa scrii un articol care nu o sa fie pe placul suporterilor dinamovisti de exemplu, sa vezi cat de agresat o sa fii si nu o sa mai scrii nimic care sa “deranjeze”. Am dat exemplul tau, tu poate o sa rezisti, altii poate nu. Mai ales daca oamenii vor fi indemnati sa va adreseze critice/injure pe o pagina de facebook e cum e Ultras Tei cu 12.000 de like-uri. Au mai facut asta.

    • Crezi că dacă nu aveam paginile la vedere le era greu să ne găsească? Nu o să fie o aşa mare schimbare din punctul ăsta de vedere, crede-mă!

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.