București – Malaga a fost un drum greu cu avionul. Trezire la 4 dimineață, după două ore de somn chinuit, un zbor nepăcut cu un Blue Air în care atmosfera e ca-n târg la Autovit. Neplăcut! Aterizare după patru ore de zbor cu doar ~750 km/h din cauza vântului frontal, inerentele aplauze pe care colegii mei de drum le-au dublat cu unele și la decolare, apoi taxi spre hotel.
Problema a venit în momentul în care a trebuit să intrăm în posesia motocicletelor. Toate cele șase BMW-uri au plecat în Spania cu un camion fără lift de descărcare, motiv pentru care planul era să le descărcăm la un depozit în Malaga. Partea bună, Malaga e plină de depozite. Partea proastă, sâmbătă nu muncește neam de spaniol, totul e sigilat. Așa că am purces, noi șase plus cei doi șoferi de pe camion, la descărcarea manuală a motocicletelor de peste 200 și kilograme, uneori chiar și peste 350 de kilograme, așa cum a fost cazul K 1600 GTL Exclusive.
Pentru mine, seara s-a încheiat cu meciul văzut pe laptop la terasa hotelului și cu somn devreme.
Planul pentru mâine sună mișto. Coborâre de la prima oră pe Costa del Sol spre Marbella, apoi Tarifa. Ferry din Tarifa către Tanger, apoi drum către Chefchaouen unde voi petrece prima noapte în Maroc. Practic, abia de mâine începe treaba! 🙂