web analytics
Diverse

Merită trecerea la sport? (P)

Despre avantajele cumpărării unui cărucior sport am mai vorbit, dacă vă aduceți aminte. Am subliniat faptul că apariția cărucioarelor sport a fost posibilă atunci când fabricanții au observat noi obiceiuri de consum în rândul părinților. Atunci când lumea a devenit mult prea activă pentru clasic s-a născut această ”nișă”, dacă vreți. Vă reamintesc și că vorbim despre niște cărucioare pe care, păstrând proporțiile, le putem deosebi de cărucioarele clasice după aceleași coordonate pe care le folosim atunci când comparăm o mașină clasică, normală, de una sport sau supersport.
Să ne oprim un pic asupra celui mai ”valoros” astfel de cărcucior, Chicco Urban pe numele lui. În momentul în care scriu textul ăsta costă 1.886 lei, o reducere de la 1.949 lei, iar lista cu specificații e impresionantă. Șezutul se transformă în landou, deci nu mai e nevoie de cumpărarea separată a unui landou. Șezutul poate fi montat atât cu fața către părinte, dar și cu fața în sensul de mers, iar cadrul este confecționat din aluminiu anodizat, adică nu veți avea probleme cu rugina. Mânerul este ajustabil pe patru poziții de înălțime, iar roțile au diametru diferit și sunt prevăzute cu amortizoare, lucru care face mai lină trecerea de la o suprafață de rulare la alta. Cine n-are la fel de multe pretenții se poate mulțumi cu un produs care costă 300 de lei, adică un cărucior mai mult decât decent: spătar ajustabil în cinci poziții, centură de siguranță, suport picioare ajustabil, coș de cumpărături, bară de protecție, roti duble față și spate. Și, asteptul foarte important, cântărește numai 7,9 kilograme, adică e foarte ușor.
Dacă rezumăm aflăm următoarele. Gama de cărucioare sport de pe site-ul Noriel cuprinde astfel cărucioare cu posibilitatea de blocare a roții față, lucru care facilitează controlul acestuia în timpul alergării de dimineață, a jogging-ului. În plus, mai există posibilitatea ca cel mic să fie transportat într-un cărucior cu mâner ergonomic reglabil pe înălțimea părinților, cu suspensie spate pentru confort. De asemenea, mai vorbim și despre aerisiri inteligente la nivelul căptușelilor, cu posibilitatea aranjării șezutului precum în cazul scaunelor de avion la first class. Adică de la clasica poziție la 45 de grade până la transformarea în flat position pentru momentul în care cel mic adoarme. Sigur, rezistența la vânt și apă, tratarea anti-umezeală și alte lucruri de genul ăsta sunt deja opțiuni de bază pentru majoritatea cărucioarelor sport vândute de Noriel la prețuri mai mari.

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.