Veste importantă pentru fanii Stelei. Toate partidele din acest sezon vor fi transmise live în urma unui acord între Asociația Steliștilor 1947 și AMFB, deținătorul drepturilor. Meciurile de acasă și din deplasare urmează să fie văzute pe YouTube, cea mai mare platformă de video sharing din lume, deci vor fi accesibile fără costuri pentru doritori.
Este vorba despre toate partidele din sezonul 2018/2019, adică toate jocurile din sezonul regular, meciurile din Cupa României, dar și partidele Stelei din playoff-ul pentru promovare.
Așa că dați un like pe pagina Asociației Steliștilor 1947 ca să fiți notificați atunci când sunt transmise partidele.
E un pas normal (din păcate făcut tot de suporteri) pentru sporirea vizibilității. Baza de suporteri din țară și din străinătate e mare și nu putea accesa, până acum, decât transmisii facebook de slabă calitate sau rezumate video în rarele momente în care televiziunile trimiteau camere la meciuri.
Anticipez că startul va fi greu pentru că vorbim despre o desfășurare de forțe destul de importantă. Transmisiile nu sunt ușor de făcut, vor avea nevoie de internet de mare viteză pe toate stadioanele, lucru pe care cel puțin în următoarele luni îl văd imposibil.
Nu cunosc care e efortul financiar, însă sunt convins că a fost unul important pentru că știu că AMFB cerea niște sume absurd de mari chiar și pentru drepturile online. De aceea mă aștept, în viitor, la un program de susținere financiară pentru realizarea transmisiilor. Lucru care mi se pare absolut normal, nu ni se cuvine, n-avem din naștere dreptul de a vedea gratis meciuri de fotbal.
Forza Steaua! Echipa mea preferata dupa Adelina+Cristian Scutariu 😍 cand o mai vedem pe blog?
Mda,sunt sigur ca suporterul roman care in general e un muritor de foame abia asteapta sa plateasca sa vada meciurile din divizia D.
Un pas normal. Acum, pasul urmator e sa se stranga un numar mare de telespectatori care sa trezeasca interesul unui sponsor – ceva producator de bere, a carui bani sa insemne upgrade tehnologic si care in schimb sa primeasca vizibilitate. Eu unu daca as lucra la o companie din acest domeniu as investi bani (si vorbesc de 5 zerouri) pentru exclusivitate in transmisie meciuri eventual prima optiune in reclamele outdoor de la meci cand echipa va juca in III si II si loc pe tricou tot cand vor juca in III si in II.