Motivul pentru care revin cu un articol despre jocurile LEGO este o știre dată recent de Digi24. Se face că jucăriile LEGO au fost în topul căutărilor pentru cadourile de Moș Nicolae și, fără dar și poate, se vor regăsi între cele mai dorite și căutate jucării și pentru Moș Crăciun. (În caz că ai sub 10 ani și citești acest text, află că Moș Crăciun și Moș Niculae există, dar câteodată au nevoie de sfaturi și de bani de la părinții tăi ca să facă față) Jucăriile LEGO și-au căpătat un renume de cadouri premium pentru copii, iar asta nu s-a întâmplat doar datorită prețurilor. Ba chiar îndrăznesc să spun că datorită imaginației bogate și inovației demonstrate de cei care se ocupă acum de destinele LEGO.
Așa cum v-am mai spus, Noriel oferă o opțiune destul de importantă în ceea ce privește variația pe tema LEGO. Puteți găsi pe site seturi LEGO cu scene din Lord of the Rings sau Hobbitul, preferatele mele. Pentru cei care se văd prea maturi pentru Hobbitul, recomand LEGO Architecture. Nivelul de detalii din machetele LEGO cu clădiri celebre din întreaga lume este abosolut incredibil. Casa Albă, Sediul Națiunilor Unite sau Muzeul Luvru arată genial. Mai există și oferte bune pentru LEGO Disney, LEGO Super Heroes sau LEGO Elves. Găsiți toată oferta pe site-ul Noriel, pe link-ul de la începutul acestui text. Și ca un element de încredere în calitatea produselor autentice LEGO pe care le puteți găsi pe site-ul Noriel aflați că în 2014 au avut zero rechemări în fabrică pentru jucăriile lor, la fel ca în anul precedent. Asta înseamnă că nicăieri în lumea asta nu au fost găsite jucării LEGO cu defecte atât de mari încât să pună în pericol sănătatea celor care le folosesc. Destul de mișto, nu?
Succesul LEGO este uriaș la nivel global și, ca să puteți înțelege mai bine despre ce tot vorbesc aici, vă spun câteva dintre cifrele pe care compania daneză le-a înregistrat în anul ce a trecut. Sunt cifre oficiale, publice pe site-ul internațional al companiei. Încasările LEGO pe anul 2014 au fost de 3,82 miliarde de euro, o creștere cu 13 procente față de anul 2013. Ce înseamnă asta? Înseamnă că au avut un profit de 1,3 miliarde de euro, o cifră care justifică studiile care dau LEGO, în acest moment, drept cel mai cunoscut brand din lume, peste Coca-Cola sau Ferrari. Spor la cumpărături!
Da’ ti-ai dat silinta, nu gluma 🙂
muhahahah