web analytics
Diverse

Cum instalezi aplicația Netflix în meniul unui smart TV

Update: Samsung România anunță pe Facebook că aplicația e disponibilă acum la toate televizoarele, deci nu mai aveți nevoie de artificiu. Aveți aici un filmuleț care explică totul.


Eu am un Smart TV Samsung care nu îmi permitea să instalez aplicația Netflix, serviciu lansat ieri în România. Pur și simplu nu mi-o oferea disponibilă în Smart Hub la Samsung Apps. Motiv pentru care a fost nevoie de un mic truc, cred că nu e ilegal. Ideea e în felul următor, televizorul tău trebuie să creadă că primește internet din Statele Unite sau orice altă țară care are Netflix de mai multă vreme.

Urmează exact pașii ăștia:

  1. Pornește televizorul pe orice post
  2. Apasă butonul ”Menu” de pe telecomandă și intră în meniul ”System”
  3. Selectează ”Setup” și parcurge toate paginile meniului fără să modifici ceva până ajungi la ”Terms&Conditions”
  4. Când ai ajuns la ”Terms&Conditions” apasă următoarea combinație de butoane pe telecomandă, fără pauză între ele, cât poți de repede: ”Mute” ”Return” ”Volume +” ”Channel +” ”Mute”
  5. Acum trebuie să îți apară o fereastră nouă în care vezi mai multe țări. Selectează Statele Unite ale Americii sau orice altă țară cu Netflix de mai multă vreme
  6. Du procesul până la capăt, ieși din meniu și intră în meniul smart al televizorului
  7. Ai aplicația Netflix pe televizorul tău smart!

Dacă ți-a mers, și nu are cum să nu îți fi mers, dă un share articolului ca să fie văzut și de alții care au nevoie.

netflix smart tv

47 comentarii

  • Am un tv starliht și nu îmi merge Netflix zice că aplicația nu este compatibila.am șters am descărcat altul Iam dat reset la tv tot nu merge.

  • Buna am un Samsung led diagonala 81.vreau sa achitivez NETFLIX nu reușesc nu știu pași cum tre să fac mă poate ajuta cineva mulțumesc fff mult.

  • Am un televizor Nei ,2019 ,nu pot folosi aplicatia Netflix. Rămîne blocat pe o imagine .
    Dacă există vre-o soluție pt a putea folosi Netflixul ,vă rog mult să mă ajutați. Multumesc

  • Deconectează televizorul de la priză timp de cel puțin 1 minut.

    În timp ce televizorul este scos din priză, apasă butonul de pornire/oprire al acestuia timp de 5 secunde pentru a-l descărca.

    Dacă nu ai acces la butonul de alimentare sau televizorul nu are așa ceva, lasă-l nealimentat timp de cel puțin 3 minute.

    Conectează din nou televizorul la priză.

    Pornește televizorul.

    Încearcă să accesezi Netflix din nou.

  • Am facut treaba….. m-am apucat de citit comentariile de mai sus si am zis sa ma apuc de treaba. Inafara ca nu s-a intamplat nimic cu Netflixul .. instalat dezinstalat,, schimbat tara si tot asa, mi-a sters si hbogo, care era preinstalat si nu il mai gasesc in samsung apps. Detin un samsung ur32h5450 stiu ca are 8 ani, dar este in camera copiilor iar netflixul vroiam sa il foloseasca ei ptr desene.
    Deci aveti grija ce faceti si cum faceti, la mine nu a functionat iar acum nu mai au copii nici desenele de pe HBO GO

    • Buna seara, am un televizor smart Nei si am întâmpinat aceeasi problemă ,nu pot viziona Netflix ,il instalez iar când incerc sa ma conectez si apare o eroare ” Sorry, we could not reach the Netflix service. Please try again later.(-373) .Daca ai reusit sa rezolvi ceva ,spune-mi si mie cum ai facut,te rog.

      • Bună! Și eu am aceeași problemă la un televizor Smart Allview cu sistem Android. Apare același mesaj de eroare. Am sesizat problema la Netflix și mi-a zis ca dispozitivul producătorului nu este certificat ca dânșii. Aceste dispozitive folosesc o aplicatie proiectata pentru un dispozitiv mobil Android, de aceea am probleme cu logarea. Aveți o idee cum se poate rezolva situația? Am scris și la Allview Support.

        • Buna!Si eu am exact aceeasi problema la tv nei smart tv. Imi puteti spune daca ati rezolvat problema si cum ati procedat?

      • Dupa ce ai instalat netflix cauta in aplicatii Netflix Helper. Instalează si deschide aplicația. Va trebui să dai start. Si dupa ce televizorul s-a repornit Netflixul ar trebui să functioneze

  • Are cineva smart TV Vinchi? Ma pot conecta dar nu pot sa vad filme.. Ma pune sa descarc o aplicație iar când apăs pe descarca ma baga direct pe apple

    • Si eu am aceeași marcă de tv(vinchi), si aceeași problemă. Dacă ați reușit instalarea aplicația, va rog mult sa imi spuneti si mie.

      • Buna ai reusit cumva sa rezolvi problema pe tv Vinci?? Dețin si eu un asemenea tv si m-ar interesa daca se poate instala netflix . Mulțumesc

  • Am activat aplicatia Netflix dar nu am subtitrare in romana la niciun film. Cum fac sa am subtitrare in romana, stie cineva?

  • Da, problema asta o am și eu. Cum să updatez aplicația veche Netflix, la cea nouă ca să îmi apară subtitrarea română la filmele la care este disponibilă. Căci cu cea veche nu apare la absolut niciun film/serial.
    Aplicația nu te lasă nici să o dezistalezi. Am resetat și Hub-ul… tot cea veche.

  • Salut. Ma confrunt si eu cu o problema. Am un smart tv Samsung si nu pot vedea subtitrarea in Romana. Cand intru in samsung apps pot sterge aplicatia dar tot mi se pastreaza. Nu pot sa dau dezinstalare ca apoi sa o iau din nou… Ma gandesc ca nu are update facut la zi si din acest motiv nu imi da subtitrare in romana.

  • Incec de cateva ore sa ma conectez la Netflix si tot imi zice retrieving titles …..Pe tableta merge perfect person smart TV Samsung nu merge …Stie cineva care Este problema?

  • Am si eu o problema pe Netflix .Am un samsung Smart ,are Netflix instalat , dar nu pot sa văd subtitrarea in limba romană la nici un film, știind sigur ca anumite filme au subtitrarea in romană … știe cineva cum se poate rezolva problema asta? Ms

    • Am și eu aceeași problema cu unul din tv. Fiind model mai vechi trebuie făcut update la app. Dacă nu își face el o ștergi și o reinstalezi tu. Eu acum ma chinui sa fac treaba asta. Dacă îmi iese postez cum.

  • nu stiu daca se platesc daca descarc sa nu ma trezesc cu plata :)) nu am idee..imi poate spune cineva?

    • Foarte ciudat. Cel mai bine vorbesti cu ei, sa iti explice ce sa faci. Te-ai uitat la filmulet?

  • da Samsung. e un model de acum 2 ani dar e smart tv. aseara nu am gasit aplicatia. astazi nu am mai cautat-o dar am schimbat pe USA. dar pe USA am inteles ca trebuie sa faci ceva modif de VPN, IP .

  • eu am reusit sa instalez apasand fwd 289 rew. problema este ca dupa ce instalez imi da o eroare cand intru pe aplicatie cum ca nu as fi din USA. daca stie cineva o solutie …

  • eu am buton dedicat pe telecomanda, dar alta e chestia: au foarte putine filme si seriale, deocamdata nu merita nici aia 8 euro din abonamentul de baza

    • Pentru deblocarea NETFLIX pe televizoare Smart Samsung mai vechi (al meu e un EU6500D din 2011), am facut urmatorii pasi (gasiti ca tutorial pe internet):

      Apasati butonul ‘Smart’ de pe telecomanda si veti intra in Hub-ul smart cu aplicatii.
      Apasati unul dupa altul urmatoarea secventa de 4 butoane de pe telecomanda, in aceasta ordine: ‘Fast Forward (adica butonul >>), apoi 2, apoi 8, apoi 9, si ultimul ‘Rewind’ (adica <<)
      Va va apare pe ecran (dupa un mic delay) un menu cu tari. Alegeti United States ca tara (fiindca include Netflix ca aplicatie implicita).
      Confirmati termenii si conditiile din fereastra nou aparuta, iesiti apoi din smart hub si reporniti-l. Lasati apoi smart hubul sa isi faca update-ul de aplicatii (dureaza ceva mai mult -la mine a durat cam 2 minute, asa ca nu va speriati).

      Reporniti Smart hub si in aplicatii veti gasi aplicatia Netflix pe care o puteti download-a.

      (inainte de a face acest lucru, eu mi-am acutalizat firmware-ul de la versiunea 1007 la 1028, prin USB. Firmware-ul l-am downloadat de pe site-ul Samsung). Nu stiu daca asta e o conditie, insa daca nu va merge prin pasii de mai sus, incercati sa updatati firmware-ul TV-ului)

      SUCCES !

      • Buna,am un smart tv model vechi de 5 ani de zile merge Netflixul dar nu si subtitrarile in Romana ,in engleza germana franceza ce mai au ei pe acolo merge dar in limba romana nimik.Spune-mi si mie ce trebuie facut ca sa pot remedia aceasta situatie,pe laptop am subtitrare,pe telefon la fel dar pe tv nu merge,multumesc.

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.