web analytics
Diverse

Două cu comerțul online din .ro

Comerț online #1:

Trebuie să îmi iau cauciucuri de tăvăleală pentru tura de vara asta. Pentru că preferatele mele, Mitas e-07, au câștigat mult în popularitate în ultimele luni, stocul e zero aproape peste tot. Sun la o firmă, importator Mitas.

– Bună ziua, mă interesează noul model de e-07, adică e-07+.
– Bună ziua, din păcate s-au vândut rapid, nu mai sunt în stoc aproape pe nicăieri.
– Atunci e-07 simplu?
– Avem varianta e-07 simplu. Dar cele cu dungă galbenă, Dakar, nu mai sunt decât pe dimensiunile roții spate.
– Eu voiam Dakar.

Urmează vreo cinci minute în care tipa de la celălalt capăt al firului se angajează într-o discuție, pe care o stăpânește la perfecție, despre avantajele și dezavantajele alegerii variantei Dakar. Adică varianta de cauciuc cu talon mai tare, care să reziste la înțepături și tăieturi. Sunt impresionat. A, plus că a știut dimensiunile cauciucurilor doar după ce i-am zis modelul motocicletei. Wow!

– Deci aș putea să aleg doar Dakar pe spate și simplu pe față.
– Acum, da. În cât timp plecați?
– Aș avea nevoie de ele în circa 3 săptămâni.
– Atunci nu faceți comanda acum. Eu îmi notez interesul pentru ele, dar lăsați-mă să văd poate pot grăbi cumva un nou transport de e-07+. Vorbesc în Cehia și revin.

Tare? Eu zic că da! Putea să îmi vândă ce avea pe stoc și să se spele pe mâini. Dar se pricepe, mi-a înțeles nevoia și vrea să îmi rezolve cazul.

Comerț online #2:

Trebuie să îmi iau un laptop mai performant, că ăsta merge pe lemne. Mai bun și mai mic, mai portabil, să-l iau cu mine la vară pe motocicletă. Evident, sunt un miliard de variante și pentru mine nu înseamnă nimic i5 sau i7, SSD, HDD, S406UA. Habar nu am, avioane! Deci aleg varianta telefonului la relații cu clienții.

– Bună ziua! Aș dori și eu niște informații despre niște laptopuri.
– Bună ziua. Da, spuneți!
– Mă interesează să știu care sunt diferențele între X și Y dacă eu vreau cutare, cutare și cutare. (Și îi explic ce laptop am, ce neajunsuri am cu el, îi indic că vreau ceva mai bun).
– A. Păi vedeți că avem comparare pe site. Credeți că eu pot să dau sfaturi fiecărui client despre fiecare laptop?
– Păi…
– Vă mai pot ajuta cu alte informații?
– Nu, m-ați ajutat suficient!

10 comentarii

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.