Gata! Începând de acum câteva zile motocicleta pe care o știți sub denumirea de Mario Gotze e a mea. Mă rog, aproape a mea. 🙂 E vorba despre un BMW F800GS pe care l-am cumpărat pentru că am beneficiat de o ofertă mișto. Cred că am fost printre primii clienți ai unui nou produs de finanțare pe care l-au pus la punct oamenii de la BMW Motorrad România. Se numește 3asy Ride Select și voi vorbi imediat despre el, de ce a fost singura modalitate prin care mi-am putut permite să fac un soi de credit pentru motocicletă.
Dar mai întâi despre Gotze. 🙂 F800GS este exact ceea ce îmi doresc de la o motocicletă acum, la 30 de ani. Adică este o motocicletă suficient de mișto pentru touring, pentru drumuri lungi, dar care se simte excelent și atunci când se termină asfaltul. Și nu că se simte excelent, sunt convins că nici cu R1200GS nu faci în offroad ce faci cu F800GS. Am fost cu ea în Maroc, am văzut cât de bine m-am simțit în cam toate condițiile de drum. Și, dacă lucrurile merg așa cum trebuie, Mario Gotze și cum mine vom merge în această vară pe cel mai lung drum pe care l-aș putea face cu motocicleta, până în capătul lumii, în Siberia îndepărtată. Detalii complete despre ce este BMW F800GS găsiți aici.
Acum despre modalitatea prin care am cumpărat-o. Spuneam că e ”aproape a mea” pentru că atunci când faci un leasing proprietarul e banca, nu utilizatorul. Dar să spunem că e a mea. Mi-am permis-o pentru că BMW Motorrad România a lansat un program de finanțare cu niște condiții excelente. Se numește 3asy Ride Select și, în principiu, înseamnă că BMW, Unicredit și Groupama s-au pus la masă și au stabilit că pot oferi clienților următoarele condiții:
- Avans: 20%
- Perioadă: 12-60 de luni
- CASCO: intre 3,9% – 5,9%, in functie de optiunea clientului. Cota de 3.9% este la fel ca in Germania si comparabila cu cea de la masini noi vandute in Romania.
- Dobanda: 3,99% pentru EUR si 4,99% pentru RON
- Garantie pe toata perioada contractului, dar nu mai putin de 24 de luni.
Eu am ales varianta cu avansul minim, de 20%, cu trei ani de plată la finalul cărora voi mai plăti o valoare reziduală de circa 20%. Și mi-a ieșit o rată decentă în condițiile în care Mario Gotze vine destul de bine dotat. Cheia aici e faptul că pentru a stimula vânzarea de motociclete într-o țară în care nu mai putem respira și nu ne mai putem mișca din cauza mașinilor, oamenii de la companiile menționate anterior au reușit să facă astfel încât dobânzile să fie mici, dar și mai important, CASCO să nu ucidă. De obicei, la motociclete, asigurarea CASCO era extraordinar de scumpă. Teribil de scumpă! Prin 3asy Ride Select CASCO pleacă de la 3,9%. Eu am primit 3,9% pentru că am CASCO ”Anotimpuri”, acționează din martie până în noiembrie, iar pentru asta trebuie să fac un curs de la unul din cei doi traineri acreditaţi BMW Group (Rider Academy sau Ridex). Și îl voi face!
Ok. În final. Mi-am cumpărat motocicleta asta pentru că oamenii de acolo mi-au permis să o testez. E cel mai important lucru și, credeți sau nu, în 2017 nu toți dealerii moto dau exemplare la test. Teoretic, după ei, ar trebui să cumperi o motocicletă pentru că îți place în poze sau la atingere. Apoi, mi-am cumpărat motocicleta pentru că BMW s-a zbătut să obțină niște condiții care, acum câțiva ani, păreau imposibile. Cine a interacționat cu ceea ce înseamnă CASCO la o motocicletă știe că 3,9% e wow!
Detalii despre 3asy Ride Select găsiți aici. Și, dacă vreți să testați orice, motocicletă sau scuter, mergeți fără teamă la băieții de la BMW.
[…] Nu e nimic mai oribil decât o motocicletă adventure care stă curată în parcare. Și cum BMW F800GS e o motocicletă care se simte bine la drum lung și zbuciumat am pus la cale un început de plan. […]
Felicitari si ti-as mai fi urat “asfalt uscat”, dar nu mai este cazul! ? Programul 3asy Ride e pe afara de mult, ma mir ca a ajuns si la noi unde domina “miarele” din 2003-2006.
A fost si la noi 3asy Ride pana de curand, acum l-au imbunatatit. Eu, spre exemplu, nu mi-as fi permis o motocicleta prin 3asy Ride-ul normal, nu aveam 33% pentru avans.
Cu noua treaba am vazut ca poti scoate un 1200GS la 200 de euro pe luna, ceea ce e tare.
Sa inteleg ca o sa reusesc si eu sa-mi iau un S1000RR in viata asta! :))
Păi nu e așa greu. Uite, du-te aici, completează formularul ăsta, și vei putea afla măcar în ce condiții îl vei putea lua la un moment dat. Nu e formular de comandă, e doar unul în care te va suna cineva să îți explice ce înseamnă concret programul ăsta de finanțare. Fă o probă, n-ai nimic de pierdut.