web analytics
Diverse

Comerț românesc pe bază de tun și tupeu

Am avut spre zero probleme serioase în relația mea cu eMAG, de ani de zile și până-n prezent. Dar cu eMAG, nu cu toți cei care vând produse pe platforma lor. Așa cum probabil știți, orice magazin online, orice furnizor de produse și servicii poate ajunge să vândă pe site-ul eMAG. Marketplace-ul, că așa îi spune, trebuie să fie foarte profitabil pentru eMAG, că altfel nu știu cum nu e ucis. Eu am avut probleme aproape de fiecare dată atunci când am cumpărat produse care n-au fost vândute de eMAG. Și am în continuare.

De Black Friday mi-am comandat cauciucuri de iarnă. De pe eMAG, dar din marketplace. Adică de la un vânzător de acolo. Am comandat, am zis (și bine am făcut) că plătesc la livrare, și am așteptat.

Am așteptat un semn până ieri, ieri dimineață, atunci când m-a sunat o doamnă. O doamnă de la magazinul respectiv de anvelope care m-a anunțat că din pricina numărului mare de comenzi ei au rămas fără stoc și trebuie să comande la furnizor. Din cauza asta, comanda mea ajunge în ”2-3 săptămâni”. Adică la mijloc de decembrie!

De ce eMAG lasă băieți fără stoc să primească atât de multe comenzi? Nu știu! Dar știu că magazinul ăla de anvelope a dat lovitura. Au luat comenzi până s-au plictisit, și-au epuizat stocul, apoi în loc să oprească inițierea de comenzi noi și să afișeze mesajul ”stoc epuizat” ei au băgat mare pe ideea ”îi sunăm și le spunem că mai durează. Probabil câțiva vor anula, dar mulți vor accepta. Și uite așa ne mai asigurăm niște vânzări”.

Ei bine, în cazul meu le voi aplica metoda Puya de la La Familia, iar când va veni pachetul îi voi transmite curierului un mesaj pentru magazinul ăla, mesaj de tipul ”vă dau la muie banii, au trecut anii!”. Între timp m-am dus pe un alt site care vinde anvelope, doar anvelope, și am dat o comandă. Azi la prânz, iar nenea de la ei m-a sunat și mi-a zis că mâine sunt cauciucurile la mine.

5 comentarii

  • Sunt dati dreq astia de la emag cu marketingul. Am prieteni care nici nu mai stiau ca au cont emag si s-au trezit ca cica sunt in primii 10% clienti.

    Eu am avut o singura experienta cu Black Friday`ul. Isi luase mama joi un prajitor de paine de la emag (nu marketplace), 110 lei redus de la 130. De curiozitate, am intrat a doua zi de black friday sa vad daca i`au umflat pretul, si era 112 lei redus de la 160.

    Dup`aia intru la “blogerii de top” din RO, care sunt fomistii Number one si canta ode emagului mai ceva ca vadim lui ceausescu, sa aflu cum sunt eu prea prost sa inteleg cum functioneaza bussinesul, ca pretul variaza de pe o zi pe alta pentru ca exchange, brexit, refugiati si barilul de petrol. Vezi doamne, noi suntem niste bieti naivi, ne explica ei cum sta treaba in capitalism. Si lumea pune botul, bai frate, cumpara ca animalele, indiferent ca vorbim de redueri reale, de reduceri de 5 lei sau de tepe.

    Bleah. Din pacate marketingul face legea in societatea asta de consum.

  • Eu am cumparat o lanterna de 30ron+transport de pe Marketplace. Am platit cu voucher. Pur si simplu nu au vrut sa mi-o trimita desi aveau stocul full. Nu m-au anuntat, nici un mesaj nimic. Nu mi-au dat nici voucherul inapoi :). Dupa cateva mailuri si un telefon la emag, am primit voucherul inapoi.
    2. Emag mi-a trimis un voucher de multumire 30% reducere, ca sunt in primii 10% clienti. M-am simtit mandru ca sunt apreciat si mi-am luat o pereche de pantofi Puma, pret intreg 1149ron, redusi de ei la 359, plus 30% voucherul am platit 251ron. Bucurie mare pana peste 2 zile cand tot poporul a putut sa-i cumpere cu 230 ron :)). Asa ca m-am lecuit si cu reducerile emagului.

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.