web analytics
Diverse

Cât de ”celebru” poți deveni după apariția la Vocea României

Ce se întâmplă când apari la televizor? Am vrut să văd ce efect are Vocea României asupra concurenților. Cum le schimbă viața în minutele de după apariție, cum le este influențată viața din social media. Am ales emisiunea de vineri, 25 septembrie, și am mai ales un concurent la care știam că lumea va ”pune botul”. Adică o concurentă, o fată, tânără și cu ochii albaștri. Sau verzi. Or smth.

În momentul în care i-a început ”episodul” avea 6.231 de like-uri pe contul ei de cântăreață. După ce s-a terminat emisiunea avea 6.487 de like-uri, adică un plus de 256 deși a fost expusă din plin la una dintre cele mai urmărite emisiuni de pe TV. A doua zi la prânz avea 6.612, adică un plus de 381 de likeuri într-o zi după apariția la ProTV. 381 de likeuri aduni cu o investiție de 40 de lei în Facebook.

Nu știu încă ce audiență a avut emisiunea de aseară, dar cea de data trecută a fost urmărită la nivel național de 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. Să presupunem că a fost la fel și în episodul al doilea, asta înseamnă că doar 0,02% dintre telespectatori i-au dat like fetei.

celebritate ana maria ababei

În fine. Ana-Maria Ababei a cântat ceva lame, cum se ascultă azi la radio. Evident, Moga și cu Smiley s-au bătut pentru talentul ei.

12004767_1639388619677869_8154516003430331075_n

3 comentarii

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.