web analytics
Opinie

Blogării din România au nevoie de heavy seasoning. Mai ales ăia care testează produse

Nu îi înțeleg pe băieții cu blog care se ocupa cu review-uri și care continuă să facă plictiseli de 30.000 de semne (scris) sau 45 de minute (video) cu părerile lor despre produsul testat. Sunt oameni care nu spun nimic și fac asta ocupându-mi mie o groază de timp. Cum ar zice Gordon Ramsay, au nevoie de heavy seasoning.

Vă zic și de ce. Când v-ați informat ultima dată dintr-o singură sursă despre o viitoare achiziție de TV, laptop sau telefon? Nu s-a întâmplat asta, nu? Nu, pentru că acum sunt sute, mii de surse de informare și iei câte puțin din fiecare loc. De asta prefer băieții care au păreri bine argumentate și care vorbesc despre plusurile și minusurile care vin din utilizarea și testarea corespunzătoare a produsului. Nu am timp să citesc 30.000 de semne ca să ajung la ce mă interesează. Nici timp să mă uit la sforăielile video ale unui expert. În plus, de ce aș petrece primele 10 minute din video-ul tău ascultând specificațiile tehnice ale produsului, alea pe care le pot citi în 16 secunde pe pagina producătorului?

De asta mă bucur când primesc mesaje precum cel de mai jos. V-am spus ce m-a interesat despre Gear Fit, nu ce i-ar fi plăcut lu’ domnu’ Samsung să audă. Scurt, la obiect, cine are nevoie de detalii suplimentare caută pe YouTube, pe pagina lu’ domnu’ Samsung, prin alte locuri.

12268819_1105578596121996_1888448487_o

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.