web analytics
Diverse

Altex îți ia banii pe produs, apoi te întreabă dacă nu ți-ar plăcea altceva

V-am încurajat să vă manifestați public în momentul în care sunteți tratați nepotrivit de magazinele lu’ pește și mă bucur că mă ascultați. Victor și-a comandat un Samsung Gear Fit după ce a citit review-ul de aici de pe blog. A plătit cu cardul 299,90 lei la Altex, a primit confirmare de plată și banii i-au fost luați din cont. Nu s-a întâmplat nimic timp de o săptămână, iar când le-a scris celor de la Altex pentru a cere explicații a primit un răspuns năucitor.

Produsul comandat nu mai este disponibil în depozitul nostru. Vom reveni pentru a vă comunica termenul de livrare sau o alternativă pentru produsul comandat”. Cum, mă? Adică mi-ai luat banii pentru că era în stoc și acum îmi spui că nu mai e în stoc și că mă ții cu banii luați câteva săptămâni sau luni până reapare? Sau îmi oferi o alternativă? Adică? Îmi dai un mop, un mixer vertical de banii ăștia? BTW, produsul apare pe site-ul Altex ca fiind în stoc!!!

Serios, eu am impresia că ăștia care formulează astfel de explicații sunt nebuni și acționează de capul lor, nu cred că un șef poate decide să răspundă astfel clienților. I-ai luat banii clientului și nu mai ai produsul în depozit? Ieși la Domo, cumpără un Gear Fit și trimite-l clientului. Cum adică îi oferi variante?

3 comentarii

      • Buna dimineata,
        Inca esti in Romania, mi se pare mai putin socant ca Altex isi mai bate joc de cativa romani decat ca in 2015 isi pierd viata 60 de oameni intr-un rahat de club. Pot sa continui si cu amaratii care au tot murit prin gropi in ultima vreme…

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.