web analytics
Fotbal intern

Avocații își bat joc de Becali. Ieri FCSB avea o notorietate mai mare decât Steaua, azi vrea Steaua înapoi

Liniște puțin, că și-a revenit bre nea Gigi Becali pe subiectul Steaua. Se pare că nu a renunțat, deși se lăuda că îi e perfect așa. El vrea să fie din nou Steaua, nene. Zice la televiziunea pe care nu o să o mai citez vreodată că ”în 5-6 luni o să fim din nou Steaua, stați liniștiți. Câștig toate procesele, o să vedeți!”. Bă, ești neboon? Pe toate? Adică pe toate pe tema asta sau pe toate din țară? Și din lume?

Înțelegeți, da? Gigi Becali zice că o să câștige procese și o să se numească din nou Steaua, o să aibă marca, numele și restul. Săracul, e jupuit de viu de avocați, își bat ăia joc de el într-un stil mare, asta pe lângă faptul că îi alege probabil la Black Friday, la reduceri, că sunt și proști grămadă. Tu, avocat de 150 de euro pe oră, să iei 12 bătăi pe an de la un jurist plătit cu 2500 de lei pe lună?

Dar să revenim la dorința lui Becali, om activat probabil de faptul că a apărut noul S-Klasse și e un avocat care vrea să-l aibă și are nevoie de ceva cașcaval. Lasă avocații, bre nea Gigi. Te învăț eu cum să faci să iei Steaua înapoi de la nenorociții ăia din armată, așa cum spune omul tău nr. 1 din media. Știi cum? Cu argumentele de anul trecut, alea pe care le-a scris Scutariu în ProSport. Îți dau copy/paste. Subliniezi tu cu galben pasajele care îți plac și cu verde alea care nu îți plac, da? Iată:

  • Avocaţii finanţatorului FCSB au folosit argumente năucitoare prin care au încercat să demonstreze că actualul club se bucură de o notorietate mai mare decât fosta Steaua Bucureşti
  • ”Sigla Stelei este doar un desen care nu valorează nici măcar 5000 de euro. Nu particip la nicio licitaţie, nu mă interesează”
  • ”Nu se poate spune că notorietatea şi renumele sunt acelaşi lucru. Practic, Becali spune că Steaua are renume, FCSB are notorietate. Asta scrie şi în dosarul lor, că marca a cărei anulare o solicită este, cel mult, o marcă de renume, nu una notorie. Ştiţi la ce marcă se referă? La cea pe care o aveau în piept steliştii care au intrat pe teren la finala Cupei Campionilor din 1986, la Sevilla”, explică în exclusivitate pentru ProSport pentru surse juridice.
  • Deşi notorietatea Clubului Sportiv al Armatei Steaua a fost recunoscută de OSIM, Tribunalul Bucureşti şi de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Gigi Becali a încercat să demonteze în justiţie tocmai această notorietate pentru a anula mărcile deţinute de CSA Steaua.
  • Scopul lui Becali este înregistrarea în numele FCSB a siglei pe care a pierdut-o în urmă cu un an, siglă asemănătoare cu cea pe care Steaua Bucureşti a avut-o în perioada ”lipsită de notorietate” 1972-1991

5 comentarii

  • Bineînțeles că nu e identică, dar pe fond, este similară. Palmaresul a fost atribuit CSU, chiar daca n-a avut CONTINUITATE (marea continuitate care nu se servește zilnic), dovedindu-se că societatea lui Mititelu n-a deținut niciodată nimic. Sună cunoscut?

  • Eu stau și mă minunez până când va tăcea mass-media românească referitor la decizia LPF de vineri de a atribui palmaresul Craiovei Maxima din perioada 1948-1991 actualei CSU. Per total, este exact aceeași situație ca în cazul SC FC Fcsb SA vs. Steaua București.

    • nu e aceeasi situatie, terminati cu prostiile astea. da, sunt chestii similare, dar nu e ban pe ban

  • Pai ce crezi, daca se baga peste antrenori i-o fi rusine sa se bage si peste avocati? Zice el cum sa se pledeze! Toti oamenii platiti de el sunt traducatorii “ideilor” lui. Daca se f…-n .ur un antrenor…pai avocatii… e viata lor, bani sa iasa!

Lasă un comentariu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.